Втора среща 1-5 май 2008г - Крушуна

Дойде време и за втората ни клубна среща. Бяхме избрали за целта да се съберем край живописните водопади на Крушуна. Тъй като сме все отбор пътешественици и не ни свърта много-много на едно място, някои от нас решиха в няколкото свободни дни преди сбирката да видим и други интересни места. Така бяха посетени Тетевен, Ловеч, Русе, а някои от нас за първа вечер отседнахме край брега на Русенски Лом недалеч от Басарбовския манастир.

На другия ден разгледахме околността, отидохме до Русе, Тутракан и Свещарските гробници, а вечерта отново се събрахме край реката, но този път недалеч от Ивановския манастир.

На следващия ден вече беше време за потегляне и към мястото на същинската ни среща Крушуна. Голяма част от варненската група още от рано сутринта се бе запътила натам.

Ние разбира се стигнахме последни, защото несъвсем попътно минахме през Свищов, и когато пристигнахме в Крушуна вече всички останали бяха там и бяха превзели разкошната поляна в подножието на водопадите. Да обаче времето никак не се интересуваше от нашите планове за пикник. Дъжда си валеше кротко и напоително, при което половината от нас сериозно се притесниха да остават за по-дълго на мократа трева. И така окупирахме близкия асфалтов паркинг

а смелчаците останаха да се наслаждават на истинската природа.

Имаше експериментално разпъване на сенници, което бе от голямо значение предвид неспиращия дъжд

А вечерта се събрахме на сладка раздумка край масите

На другия ден на групички от по няколко човека според това на кой кога му е удобно отидохме да видим прекрасните Крушунски водопади.

Въпреки стръмния и хлъзгав терен определено разходката си заслужаваше.

А горе на билото даже имаше ентусиасти катерачи.

Уж се бяхме разбрали да пренощуваме там, но както се казва в поговорката "шило в торба седи ли", та така и ние набързо в ранния следобяд се запътихме към Плевен.

Пътувахме много весело и забавно, като керван и непрекъснато се водеше разговор по радиостанциите като най-масовата реплика беше:

" - Повтори, моля те ,че не те разбрах. "

Пътьом си напазарувахме от Била, където както някой отбеляза - бяхме "3 кемпера на 8 места"

След това установихме нашия лагер непосредствено под Плевенската панорама.

Междувременно някои играха на федербал

А вечерта се любувахме на светлините на Епопеята..

На другия ден пообяд независимо от всичко трябваше да потегляме към къщи. Въпреки, че времето не беше слънчево и дружелюбно компанията беше чудесна и си изкарахме прекрасно. Отново времето отлетя неусетно бързо, а ние вече кроим планове за следващи мероприятия и сбирки.

Специално благодаря на Марти и Вяра за предоставените снимки !

Всички снимки и материали на сайта са със запазени авторски права.
Използването им без писменото съгласие на автора им е в нарушение на закона за авторското и сродните му права