 |
kemper-club forum
Място за комуникация и споделяне на идеи, мероприятия и мнения на хора запленени от страстта наречена кемпер. Да погледнем живота от хубавата му страна!
|
ПЪРВО ПРОЧЕТИ ТОВА!
В този форум се комуникира на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК, пише се на КИРИЛИЦА и моля НЕ СЕ ОТКЛОНЯВАЙТЕ от това правило! |
Уважавайте другите, за да уважават и вас! Бъдете преди всичко ХОРА, не примати! |
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
MITKO70 Клубен член с каравана


Регистриран на: 23 Мар 2008 Мнения: 7082 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Ное 17, 2016 8:00 pm Заглавие: |
|
|
Така ,е япончетата са устойчиви,дори и на химията в Австрия,Швейцария Не е казано,че няма добри коли и от Италия,верния избор е северната част,Милано и района .Но,в по -голямата част се вкарват едни коли,като ги видиш на автовоза и .....Е после изглеждат "като нови",направо на гаранционни километри повечето  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Yaro

Регистриран на: 18 Фев 2016 Мнения: 224 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Ное 20, 2016 9:16 pm Заглавие: |
|
|
MITKO70 написа: | kacho написа: | Теракан е със страхотен мотор - здрав, непретенциозен, лесен за поддръжка. ........Препоръчвам внос от Италия.
|
Това не знам защо го препоръчваш,но единствения плюс е ,че нямат ръжди.Но,пък рискуваш да купиш мотор,скорости с оригиналното масло,само доливано ,има много такива случай ,както и други аномалии свързани с обслужване и поддръжка в Италия.Предпочитам да купя нещо с пълна сервизна история,обслужвано редовно,дори и с някоя точка ръжда отдолу. |
MITKO70 написа: | Така ,е япончетата са устойчиви,дори и на химията в Австрия,Швейцария Не е казано,че няма добри коли и от Италия,верния избор е северната част,Милано и района .Но,в по -голямата част се вкарват едни коли,като ги видиш на автовоза и .....Е после изглеждат "като нови",направо на гаранционни километри повечето  |
Това е дълга тема, и истината е някъде посредата и според зависи. За джип по-скоро бих избрал забележки в механиката отколкото шасито да пада на вафли отзад - класика при Патрол и Мицубиши, внос от Австрия най-вече, а и от Германия. В много случаи борбата с корозията е много по-трудна и дори нерешима от ревизията на един мотор или скоростна кутия. Имам приятели с патроли, които са в търсене на шасита или цели джипове за донор от Италия.
Но съм съгласен, че колите трябва да са с ясна история. Масовият внос е на коли пред-последен сезон, които се налъсват тук преди продажба и за съжаление българина се лови като риба, иначе със здрава логика няма как и защо да купиш модел тук за Х/2 цената му от Западна Европа. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
kacho
Регистриран на: 05 Май 2010 Мнения: 475
|
Пуснато на: Сря Ное 23, 2016 10:32 am Заглавие: re |
|
|
Под "внос от Италия" нямах впредвид да се закупи вече внесен в България автомобил, а да се направи една разходка до там и да се потърси Теракан на по-висока цена и добро състояние. В Италия има автомобили със сервизна история, поддържани добре. Цената им не е по-ниска от качествен автомобил в Германия, но няма риск от разпадане след 1-2 години. Цялата галимация си струва, ако се търси по-скъп автомобил и/ или по-специфичен. В България, разбира се, се докарват много евтино придобити автомобили, за да се постигне някаква печалба. Закупуването на такъв, дори и с висока цена, си е беля.
Отклонихме се от темата, която е за Теракан, а не за вноса на автомобили.
Много рядко може да се намери и бензинова бройка, 3.5литра, G6AU Сигма мотор, който е чудесен за газифициране, върви добре, има голям ресурс. Аз ако се появи скоро такъв, ще го купя задължително
Поздрави,
Камен |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mybabybook
Регистриран на: 29 Май 2013 Мнения: 19
|
Пуснато на: Сря Окт 28, 2020 9:08 pm Заглавие: |
|
|
Темата е стара, но и мен ме вълнува същия въпрос. Трябва ми за каравана около 1100кг, ще се кара с 90-100км.ч. не повече. Досега по други форуми чета, че е надежден, смао тук 1 човек казва, че не струва и се чудя. Ако някой го има или го е имал и е дърпал по-тежка каравана нека сподели. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
miteo
Регистриран на: 06 Апр 2014 Мнения: 76 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Чет Окт 29, 2020 11:33 pm Заглавие: |
|
|
тези каравани спокойно ще ги дърпате и с 90 к.с дизелов пасат примерно. иначе теракана е кораво добиче в буквален смисъл. макар че няма лоши коли, има лошо подържани коли.
успех в търсенето |
|
Върнете се в началото |
|
 |
disco дядо Петьо

Регистриран на: 22 Яну 2018 Мнения: 260
|
Пуснато на: Пет Окт 30, 2020 1:01 pm Заглавие: |
|
|
Е,тука ме уцелихте. Имам го от2006,чисто нов го купих за 72 х,лв.с ДДС . Три години теглих каравана над 1200 кг.въбще не я усеща,чипосан е на 70 х.км, на 214 к.с. Сега е на 525000 км. Сменях му само съединител на 350000 км и консумативи разбирасе. Последните години почти не го карам защото по-вече сме с кемпера,но мога да ви кажа че това е не добиче,а вол. Мотор, железен,поддръжка супер евтина ,возия не отстъпва на ония дето са от 120000 лв.на горе. През лятото го карам с ниски гуми 300/50/22 Цола ,като жаба е не мърда по завоите.
Жалко,че вече не ги произвеждат,но намерили се читав си струва да се вземе.
Та,за теглене на каравана въобще не се чуди,ще забравяш в някои моменти че я теглиш.
Ей,не съм рекламно лице на Хюндай.  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mybabybook
Регистриран на: 29 Май 2013 Мнения: 19
|
Пуснато на: Пет Окт 30, 2020 8:36 pm Заглавие: |
|
|
Можеш ли да кажеш откъм обслужване как стоят нещата- ролки, ремъци, филтри и какво друго, както и колко излиза горе-долу? Чета на места, че маслото трябвало да се сменя на около 7000км. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
disco дядо Петьо

Регистриран на: 22 Яну 2018 Мнения: 260
|
Пуснато на: Съб Окт 31, 2020 12:30 pm Заглавие: |
|
|
Карам го с CASTROL MAGNATEC и го сменям на 12 х,км.грам не доливам.Събира 6,5 л. На времето при старите Тусони в България се появява проблем ,масово дефектират турбините до 40-50 х.км корейците идват тук и след дълги проучвания установяват ,че проблема е качеството маслото и тогава наистина предписват маслото да се сменя на 7 х.км.но сега не е така. Има добри масла.
Иначе смяната на масло,филтри ,включително на климатроника ме хваща около 230 лв. Ангранажа го сменям на 90 х.км.Гейц и ролки с водна помпа,всичко около 350 лв.Абе по принцип частите са евтини. Преден амортисьор струва 75 лв.
Разхода на гориво го брой на смесено 10 на сто.
Абе,аз съм доволен.Колко хикс петици на БМВ погреба този бяс няма да ти кажа.
Пак казвам,не съм рекламен агент на Хюндай просто споделям от дълак опит.  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mybabybook
Регистриран на: 29 Май 2013 Мнения: 19
|
Пуснато на: Съб Окт 31, 2020 8:59 pm Заглавие: |
|
|
От написаното още повече се надъхвам да го купя. Бях се отказал защото някъде прочетох, че консунмативите излизат около 1500-2000лв., което поне за мен си е страшно много. Но 200-300лв, са си ОК. Пък и ще го карам само с караваната, така че 90 000 надали ще ги правя често. Разхода със закачената каравана, извънградско разбирасе, пак ли ти е бил около 10/100? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|