kemper-club forum Форуми kemper-club forum
Място за комуникация и споделяне на идеи, мероприятия и мнения на хора запленени от страстта наречена кемпер. Да погледнем живота от хубавата му страна!
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрация 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

ПЪРВО ПРОЧЕТИ ТОВА!

В този форум се комуникира на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК, пише се на КИРИЛИЦА и моля НЕ СЕ ОТКЛОНЯВАЙТЕ от това правило!
Уважавайте другите, за да уважават и вас! Бъдете преди всичко ХОРА, не примати!
Разлика между интеграл и полуинтеграл?

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    kemper-club forum Форуми -> Марки, модели и разпределения, избор на кемпер или каравана
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
beast_east



Регистриран на: 21 Фев 2017
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Вто Апр 30, 2024 8:56 am    Заглавие: Разлика между интеграл и полуинтеграл? Отговорете с цитат

Здравейте, от известно време гледам кемпери. Спрял съм се на интеграл(hymer) и полуинтеграл. Интересува ме какви са разликите освен във формата. Плюсове и минуси. Ще се ползва повече за диво в Бг и турове навън. Задължително ще е с 4ри спални места. Клоня към интеграла повече.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ls1
Клубен член с кемпер
Клубен член с кемпер


Регистриран на: 04 Фев 2008
Мнения: 4551
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Апр 30, 2024 9:30 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще ти кажа като собственик на интеграл.

Да имаш интеграл е хубаво, защото имаш усещането за простор и че 'пътувате заедно'. Освен това леглото над волана е с по-висок просвет и не се катериш чак толкова. Много полуинтеграли нямат падащо легло, а които имат често пада над масата за хранене и даже блокира вратата за излизане навън.

Но! Интеграла има и доста недостатъци. Първо, нямам идея как хората без климатик ползват интеграл. Моя е с климатик и не мога да си го представя иначе. Интеграла, за разлика от полуинтеграла, е измислен наново като купе. Съответно най-малкото чукване на калник, броня, стопове, врати те вкарва в голям филм. Не че не се оправя, но цифрите са други и майсторите са малко. Докато един полуинтеграл е на фабрична база и можеш да си намериш калник ако щеш от морга. Ако аз счупя стъклото на моя интеграл ще трябва да се бръкна сигурно около 1500лв и пак не е сигурно, защото откъде ще го намериш, даже като не знаеш какво е? За моя изрових от един западен форум че МАЙ е от някакъв камион, ама май. Преди години собственици на Нийсмани се събраха и си платиха да направят калъп за стъкло, щото няма откъде. Калъпа ако не се лъжа беше 4цифрена сума, оттам насетне всичко останало. С полуинтеграла даваш едни 150-200лв и приключваш за ден въпроса, защото предницата на буса е стокова и има всичко налично. За вратите не ми се мисли, абсолютно някакви кемперски за модела, нямат намиране за подмяна или ще са на космически цени.

Другото е, че майсторите се дърпат да ги правят. В град като Варна три месеца търсих кой да ми смени ролки и ремъци. Щото трудно се бърка и се работи доста отдолу. Всяко едно пипане на нещо е трудно, защото нещото е на необичайно място. Да не ти казвам как едвам си вадя акумулатора, егати филма. Реално всеки майстор като отидеш за пръв път вижда такова чудо, а сега са сити кучетата и избират работата.

Челното съпротивление ти е по-голямо с интеграла. Стъклото е доста по-вертикално. Това води до постоянно мръсно стъкло, защото буболечките не могат да избягат като минаваш през тях, а я няма муцуната на буса леко напред да повдига въздуха и да ги отвява. На предното стъкло е постоянна сеч, за 100км се оплесква. Все си мисля да сложа някакви дефлекторчета на чистачките, да видя дали няма да има някакъв ефект ама...ще видим.

Доста интеграли са без врати отпред или само с шофьорска. Моя е от малкото, които са с две врати и не знам как би било иначе, но ми се струва неудобно за елементарно слизане да се минава през караванската врата.

Много си обичаме интеграла. На няколко пъти ходим да гледаме Звук и Светлина в Търново горе от паркинга до университета, е с тея големите джамове сме като в специална ложа. Отидем ли на красиво място предните седалки са абсолютен релакс. Но ако го сменяме много бих се замисли за полуинтеграл, особено щерката като порасте и ни отсвири за пътуванията.
_________________
Вяра, Мартин и малката Вероника
Мерцедес Бенц 207D '80
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
beast_east



Регистриран на: 21 Фев 2017
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Вто Апр 30, 2024 12:17 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за отговора колега. Точно поради размерите се спрях на интеграл, но малко ме уплаши с другото, което си написал. Чудно дали биха му направили Каско?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ls1
Клубен член с кемпер
Клубен член с кемпер


Регистриран на: 04 Фев 2008
Мнения: 4551
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Апр 30, 2024 5:14 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз не съм правил каско на кемпер, но колеги са правили. Лошото е, че кемпера е много неуточнено животно в застрахователната терминология. Да, агента ще ти обещае всичко, но май не е баш така като дойде време да се плаща.
_________________
Вяра, Мартин и малката Вероника
Мерцедес Бенц 207D '80
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    kemper-club forum Форуми -> Марки, модели и разпределения, избор на кемпер или каравана Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov